Veilig online betalen via uw eigen bank in Nederland of België
Hieronder vindt u onze veelgestelde vragen (FAQ). Mocht u na het lezen van deze veelgestelde vragen toch nog ergens niet uitkomen, dan helpen we u vanzelfsprekend graag verder.
Hoe kan ik bestellen?
Ik kan me niet (meer) aanmelden of inloggen bij de webwinkel. Wat moet ik doen?
Hoe kan ik betalen?
Wat zijn de verzendkosten?
Kan mijn bestelling ergens anders worden afgeleverd?
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Hoe kan ik een product retour sturen?
Wat zijnde openingstijden van uw klantenservice?
Waar kan ik terecht als ik een klacht heb over mijn bestelling of levering?
Kan ik als particulier ook bij Hildebrand Papier bestellen?
Ik kan mijn vraag niet vinden op deze pagina?
Hoe kan ik bestellen?
U kunt 24 uur per dag een bestelling plaatsen via onze website. Deze wordt zo spoedig mogelijk door ons verwerkt en we sturen u hiervan een opdrachtbevestiging op het door u ingevulde e-mailadres. Tevens kunt u telefonisch een bestelling doorgeven via 5995488. We helpen u dan graag met uw bestelling of kunnen u advies geven over het voor u geschikte artikel. U kunt ons voor bestellingen ten slotte nog via e-mail bereiken: info@hildebrandpapier.nl.
Ik kan me niet (meer) aanmelden of inloggen bij de webwinkel. Wat moet ik doen?
Er zijn een aantal stappen die u kunt volgen om dit op te lossen.
1. Controleer of u de gebruikersnaam (e-mail adres) en het wachtwoord correct heeft ingevoerd.
2. Let eventueel op het gebruik van hoofdletters, kleine letters en cijfers in uw wachtwoord.
3. Kunt u nog steeds niet inloggen, dan kunt u klikken op de link "Wachtwoord vergeten?" In het volgende veld kunt u uw gebruikersnaam (e-mail adres) invoeren en de webwinkel stuurt u dan automatisch een nieuw wachtwoord toe. Dit wordt verstuurd naar het e-mail adres dat bij ons bekend is.
4. Lukt het na de bovenstaande stappen nog niet om in te loggen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We kunnen u dan helpen met het aanmaken van een nieuw wachtwoord en u verder op weg helpen.
Hoe kan ik betalen?
U kunt bij Hildebrand Papier op de volgende manieren betalen:
- iDeal
Via iDeal kunt u direct in uw eigen bankomgeving een veilige betaling doen. Het voordeel voor u is dat u direct een bevestiging van uw betaling krijgt en we de bestelling meteen kunnen gaan verwerken.
- Vooruitbetaling via bank
U kunt kiezen voor een vooruitbetaling via uw bank. Zodra we uw betaling op onze bankrekening zien verschijnen, wordt uw order verder afgehandeld.
- Op rekening (niet voor particulieren)
Als u een bedrijf, school of instelling bent, dan kunt u bij ons ook op rekening kopen. U ontvangt dan na de levering van uw bestelling van ons een factuur. Deze optie is alleen mogelijk voor bedrijven en onder voorbehoud van goedkeuring door Hildebrand Papier.
- Mister Cash: voor Belgische klanten bestaat ook de mogelijkheid om met Mister Cash/Bancontact te betalen.
Wat zijn de verzendkosten?
Uw bestelling wordt gratis geleverd (franco) indien u voor 175,00 Euro of meer (exclusief btw) bij ons bestelt. Voor bestellingen onder deze orderwaarde rekenen we 6,95 Euro verzendkosten (exclusief btw). Voor België geldt een grens van 200 Euro of meer (exclusief btw), daaronder berekenen we 8,95 Euro verzendkosten (exclusief btw).
Kan mijn bestelling ergens anders worden afgeleverd?
Ja, dat is mogelijk. Tijdens het bestelproces kunt u een ander afleveradres kiezen. Uw bestelling wordt dan daar afgeleverd en de factuur ontvangt u op het door u opgegeven factuuradres.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Indien u voor 17:00u bestelt, wordt uw bestelling binnen 2 werkdagen bij u geleverd. Uw bestelling wordt tijdens de gangbare bezorgtijden (vaak tussen 08:30 uur en 17:00 uur) op het afleveradres bezorgd. Wijken uw openingstijden af van deze tijden, neemt u dan alstublieft contact op met onze klantenservice, zodat we dit samen met u kunnen regelen.
Hoe kan ik een product retour sturen?
Hiervoor kunt u kijken op de pagina "Retourneren".
Wat zijn de openingstijden van uw klantenservice?
U kunt ons telefonisch of per e-mail bereiken op maandag tot en met vrijdag tussen 08:30 uur en 17:00 uur. Stuurt u ons een bericht buiten deze openingstijden, dan zullen we uw bericht de eerstvolgende werkdag zo spoedig mogelijk lezen en u indien van toepassing antwoorden of bellen.
Waar kan ik terecht als ik een klacht heb over mijn bestelling of levering?
We doen ons uiterste best om uw bestelling met zorg te behandelen. Is er desondanks toch wat misgegaan met uw bestelling of de levering, dan horen we graag van u. Neemt u daarvoor zo spoedig mogelijk contact met ons op, zodat we u een passende oplossing kunnen bieden.
Kan ik als particulier ook bij Hildebrand Papier bestellen?
Ja, u kunt als particulier ook bij ons bestellen. Alleen is het voor particulieren niet mogelijk om op rekening te kopen. U kunt wel kiezen uit alle andere betaalmogelijkheden zoals iDeal of betaling vooruit per bank.
Ik kan mijn vraag niet vinden op deze pagina?
Neemt u in dat geval zo spoedig mogelijk telefonisch (073-5995488) of per e-mail (info@hildebrandpapier.nl) contact met ons op. We zullen dan ons uiterste best doen om uw vraag te beantwoorden.